Οργάνωση πάρτυ

Το να οργανώσεις ένα πάρτυ δεν είναι από τα ευκολότερα πράγματα. Απαιτεί ειδικευμένες γνώσεις, εμπειρία, χρόνο προετοιμασίας αλλά και επικοινωνιακό ταλέντο. Ο κάθε διοργανωτής ή διοργανώτρια απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να διασκεδάσουν και το έργο του θα κριθεί αυστηρά ανάλογα με την επιτυχία του θα έχει το πάρτι.

Θα σας προτείναμε να απευθυνόσαστε σε επαγγελματίες διοργανωτές εκδηλώσεων καθώς γνωρίζουν καλύτερα το αντικείμενο και μπορούν να αντιμετωπίσουν πιο εύκολα πιθανόν προβλήματα αν προκύψουν και στις περισσότερες φορές παρέχουν καλύτερες τιμές αφού έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν χονδρικά.

Υπάρχουν εταιρείες που διοργανώνουν party - events σε όλη την Ελλάδα. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια θα συναντήσετε αρκετές προσφερές κυρίως στις μεγάλες πόλεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Περιστέρι, Πειραιά κ.α. με κόστος αρκετά μικρότερο από το συνηθισμένο.

Χρήσιμα στοιχεία στην οργάνωση του πάρτι σας

Η επιτυχία ενός πάρτυ όπως είναι φυσιολογικό καθορίζεται από πάρα πολλούς παράγοντες που εξαρτώνται από το χώρο που θα πραγματοποιηθεί το πάρτι, τον αριθμό των καλεσμένων, τη συνεργασία των διοργανωτών, την ποιότητα των υπηρεσιών (στη διακόσμηση, ηχητική κάλυψη, dj, φωτισμός, catering, παροχή φαγητών - ποτών και στο έμψυχο υλικό που θα συμμετάσχει).

Παρακάτω σας δίνουμε κάποιες χρήσιμες συμβουλές (tips) όταν έχετε αποφασίσει να οργανώσετε μόνος σας ένα πάρτυ.

  • Ξεκινήστε να φτιάχνετε λίστα καλεσμένων γιατί ανάλογα τα άτομα θα εξαρτηθεί και πόσο θα στοιχίσει.
  • Υπολογίστε ότι πάντα έρχονται λιγότεροι από όσους καλούμε. Θυμηθείτε ότι όσο νωρίτερα προσκαλέσετε τους συμμετέχοντες τόσο λιγότερες απώλειες θα έχετε.
  • Επιλέξτε το χώρο που θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση. Θα πρέπει να ταιριάζει με το ύφος του πάρτυ και να ανταποκρίνεται στον όγκο των καλεσμένων.
  • Όταν πρόκειται για κατοικημένη περιοχή και έχετε υπόνοια ότι το πάρτι θα "τραβήξει" μέχρι αργά, αναφέρετέ το στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα της περιοχής και ταυτόχρονα ενημερώστε όσο το δυνατόν καλύτερα τους γείτονες. Καμιά φορά είναι καλύτερα ακόμα και να τους καλέσεις για να αποφύγεις την καταγγελία!!
  • Απομακρύνετε όλα τα περιττά πράγματα εντός του χώρου τουλάχιστον 2 μέρες νωρίτερα. Τα πάρτυ χρειάζονται ελεύθερο χώρο για άνεση στην κίνηση και το χορό. Αν το επιτρέπει ο χώρος μπορείτε να ντύσετε τους τοίχους με ταπετσαρίες για να τους προστατέψουν από τυχόν ατυχήματα (ποτά, λεκέδες, πατημασιές κ.α.).
  • Σιγουρευτείτε ότι δεν υπάρχουν επικίνδυνα σημεία που μπορούν να προκαλέσουν τραυματισμό (σπασμένο τζάμι, πρόκες ξεχαρβαλωμένες, καλώδια που εξέχουν ή μπρίζες χωρίς προστατευτικά καπάκια). Σε περίπτωση που υπάρχει εσωτερικό σκαλοπάτι βάψτε το έντονα και στο κούτελο με φωσφοριζέ χρώμα που να διφέρει από το υπόλοιπο πάτωμα.
  • Σχετικά με τα έπιπλα θα πρέπει να τα υπολογίσετε ανάλογα το είδος του πάρτι. Υπολογίστε αρκετά λιγότερα αν το πάρτυ είναι περισσότερο χορευτικό όπως και αν απευθύνεται σε νεαρές ηλικίες. Να θυμόσαστε ότι οι ενήλικες κουράζονται περισσότερο. Αν δεν έχετε τις απαιτούμενες καρέκλες μπορείτε επίσης να τις νοικιάσετε από εταιρία catering. Στην περίπτωση πάρτυ γενεθλίων να έχετε εύκολα έτοιμο ένα τραπεζάκι που θα χρειαστεί μονάχα για την τούρτα και θα τοποθετηθεί στο κέντρο του χώρου και κατόπιν θα απομακρυνθεί.
  • Αν θέλετε να παρέχετε φαγητά συλλέξτε προσφορές από εταιρείες κέτερινγκ που σας έχουν συστήσει και έχουν θετικά σχόλια. Σε περίπτωση πρόχειρου φαγητού (σνακ, τοστ, σάντουιτς κ.α.) είναι καλύτερα να προμηθευτείτε από αυτούς που γνωρίζετε στη γειτονιά σας.
  • Κάντε έρευνα αγοράς των ποτών που θα προσφέρετε. Ρωτήστε φίλους σας που θα παραυρεθούν για τις όποιες προτιμήσεις έχουν στα ποτά. Αν πρόκειται για παιδικό πάρτι προμηθευτείτε με φυσικούς χυμούς με μέτρο καθώς λήγουν σύντομα. Δεν έχετε το ίδιο πρόβλημα με τα αναψυκτικά και τα αλκοολούχα ποτά καθώς διατηρούνται για πολύ καιρό.
  • Βεβαιωθείτε ότι επαρκούν οι τουαλέτες που έχετε ως προς διάθεση των καλεσμένων. Σε περίπτωση που δεν επαρκούν μπορείτε να ενοικιάσετε φορητές τουαλέτες για μία μέρα. Μην ξεχνάτε ότι στα πάρτυ καταναλώνονται αρκετά ποτά που κάνουν την χρήση των τουαλετών επιτακτική.
  • Δοκιμάστε επίπονα τις βρύσες και τα καζανάκια στις τουαλέτες που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε. Στην περίπτωση που υπάρχουν δείγματα βουλώματος (νιπτήρα, σιφόνι) πρέπει οπωσδήποτε να προβείτε σε απόφραξη.
  • Ελέγξτε τους συχνά επισκέψιμους χώρους όπως είναι η τουαλέτα και η κουζίνα. Απομακρύνετε έυφλεκτα υλικά (φιάλες υγραερίου, σπίρτα, βενζίνες κ.α.) φάρμακα και άλλες χημικές ουσίες. Εύκολα μπορεί κάποιος να παρεκτραπεί όταν βρεθεί σε κατάσταση μέθης.
  • Προσαρμόστε τον κατάλληλο φωτισμό ανάλογα την περίσταση. Σε περίπτωση που θα διατεθεί φαγητό απαιτείται περισσότερο φως. Δοκιμάστε τα φωτιστικά σας να βρίσκονται ψηλά. Συνήθως τα φώτα που έρχονται από χαμηλά χάνονται μετά την προσέλευση των καλεσμένων. Στα ιδιαίτερα πυτζάμα πάρτυ ο φωτισμός πρέπει να είναι ιδιαίτερα χαμηλός.
  • Σχεδιάστε τα μηχανήματα που χρειάζονται για τις απαιτήσεις της ηχητικής κάλυψης. Η μουσική είναι αναμφισβήτητα το βασικότερο συστατικό σε ένα πάρτυ. Προσοχή, αποφύγετε τη χρήση οικιακών ηχοσυστημάτων καθώς μετά την έλευση των καλεσμένων θα διαπιστώσετε ότι δεν μπορούν να αποδώσουν αυτό που ακούγατε πριν στις δοκιμές! Μπορείτε να μισθώσετε επαγγελματικά μηχανήματα από εταιρεία ενοικίασης ηχητικού εξοπλισμού. Μην το αφήσετε για τις τελευταίες ημέρες.
  • Κανονίστε τον disc jockey αρκετές μέρες πριν το πάρτι. Ιδιαίτερα τις εορταστικές περιόδους είναι δυσεύρετοι και θα πρέπει να έχετε μεριμνήσει νωρίτερα. Προτείνετε τα είδη μουσικής που θα κινηθεί το πρόγραμμα για την καλύτερη παρουσίαση των μουσικών επιλογών.
  • Για την πρωτελευταία μέρα αφήστε την καθαριότητα. Δώστε περισσότερη προσοχή στις τουαλέτες (δεν είναι άσχημη η ιδέα της απολύμανσης) και στα κουζινικά σκεύη (ποτήρια, πετσέτες, μαχαιροπήρουνα κ.α.) που θα έρθουν σε επαφή οι καλεσμένοι μας.